LuxCasa Asiakaspalvelu

Me LuxCasa:ssä ymmärrämme, että erinomainen asiakaspalvelu on jokaisen onnistuneen verkkokaupan ydin. Olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle ensiluokkaista tukea ja palvelua, jotta ostokokemuksesi meillä on mahdollisimman sujuva ja miellyttävä.

Voit ottaa meihin yhteyttä sähköisen asiointipalvelun kautta, puhelimitse tai live-chatin kautta, ja pyrimme vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin mahdollisimman nopeasti. Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää, ja otamme mielellämme vastaan palautteesi, jotta voimme jatkuvasti parantaa palveluitamme.

Kiitos, että valitsit LuxCasan. Olemme täällä sinua varten!



Voidaksemme palvella sinua mahdollisimman nopeammin ja tehokkaammin, harkitse muutamia seikkoja ennen asiakastuen ottamista yhteyttä:

  • Valitse oikea viestintäkanava yhteydenottoon kysymystesi ja ongelmatilanteidesi perusteella.
  • Tarkista, voidaanko asiasi tai kysymyksesi käsitellä tai ratkaista tietyssä kanavassa.
  • Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, ole hyvä ja valmistaudu antamaan tilausnumerosi. Löydät tilausnumerosi tilausvahvistussähköpostista.




Sähköinen asiointipalvelu

yleisimmät kysymykset
 toimitusajan tiedustelut
tilauksen peruminen
tuotteen palauttaminen
kuljetusvauriot
tuotereklamaatiot
takuuasiat
 muut kysymykset ja ongelmat


Paina alla olevaa ”Avaa uusi tiketti” nappia, valitse asiallesi sopiva aihe, lisää tiedot ja lähetä yhteydenottolomakkeesi meille.



* vastaamme viesteihisi työpäivinä 24-72 tunnin sisällä.





Puhelinpalvelu

 yleisimmät kysymykset
 myyntipalvelu


Puh. 09-427-321-71
Aukioloajat: ma-la 08:00-16.00



 

Live-Chat

 yleisimmät kysymykset
 myyntipalvelu