Toimitusehdot

TOIMITUSAIKA

Pääsääntöisesti arvioitu toimitusaika on varastotuotteissa noin 1 viikko.

Tuotekohtainen toimitusaika voi vaihdella ja se on aina ilmoitettu tuotesivulla. Ilmoitetut ajat ovat kuitenkin aina arvioita, emmekä voi 100% taata niiden paikkansa pitävyyttä, koska lopullinen toimitusaika määräytyy jatkuvasti elävän varastotilanteen, toimittajien toimitusrytmin ja kuljetusliikkeiden ajoaikataulujen mukaan.

Monet huonekalut ovat tehdastilauksia, eli toimitetaan sitä mukaa kun huonekalut tehtaalta valmistuvat. Täten arvioitu toimitusaika usein on 6-15 viikkoa. Kannattaa varautua tähän tilaamalla huonekalut hyvissä ajoin.

Samanaikaisesti tilatut tuotteet toimitetaan pisimmän toimitusajan mukaisesti. LuxCasa.Fi on sitoutunut toimittamaan tuotteet mainittujen toimitusaikojen puitteissa. LuxCasa.Fi ei kuitenkaan vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin LuxCasa.Fi ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista ongelmista.

 Koskee vain tilaustuotteita(toimitusaika on 6-15 viikkoa): koko maailman taistellessa Covid-19 pandemiaa vastaan, pyydämme kuitenkin ymmärrystä ja kärsivällisyyttä mahdollisiin viivästymisiin ja pahoittelemme tilanteesta koituvia haittoja. Seuraamme tilannetta ja päivitämme tietoja tilanteen muuttuessa.



TOIMITUSTAPA

 

Noutopiste

Jos haluat noutaa pakettisi varastoltamme, ei se maksa sinulle mitään. Tee tilaus normaalisti, valitse toimitustavaksi "nouto".

  • tuotteet ovat noudettavissa kun saat erillisen vahvistuksen sähköpostiisi
  • huomaathan ettei kaikille tuotteille ole mahdollista valita toimitustavaksi noutoa varastosta *


MyPack tai Posti paketti

  • pakettitoimitus MyPack tai Posti-noutopisteeseen
  • saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestitse tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi numeroon
  • katso lähin MyPack-noutopisteesi tästä.


Kotiinkuljetus

  • alle 20kg painavat tuotteet
  • tilaukset toimitetaan suoraan antamaasi osoitteeseen
  • toimitusajat arkisin klo 8-16.00
  • lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksella, jonka toimitamme sähköpostiisi kun tavarat lähtevät kuljetukseen

Kotiinkuljetus pihalle

  • yli 20kg painavat tuotteet
  • isompikokoiset tavarat kuljetetaan ulko-ovelle tai pihaan asti niin lähelle kuin se normaalisti jakeluautolla on mahdollista
  • ei sisällä kerrostalon kerroksiin kantamista
  • asiakkaan tulee varautua vastaanottamaan lähetys kerrostalon alaovella
  • toimitusajat arkisin klo 8-16.00
  • lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksella, jonka toimitamme sähköpostiisi kun tavarat lähtevät kuljetukseen

Kotiinkuljetus ja Kerros-/sisäänkanto

  • yli 20kg painavat tuotteet
  • isompikokoiset tavarat sisäänkannolla toimitamme tuotteet sisälle asti, kerroksesta riippumatta
  • toimitusajat arkisin klo 8-16.00
  • lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksella, jonka toimitamme sähköpostiisi kun tavarat lähtevät kuljetukseen




HINNAT


Kaikki hintamme sisältävät ALV 24%.
* kun tilaat Ahvenanmaalta, valitse maasi "Äland Islands", niin saat ostokset 0% Alv:lla.



MAKSUT

Verkkopankkimaksut

Visa, Mastercard, Nordea, OP, Danske Bank, Aktia, Handelsbanken, POP-Pankki, Säästöpankki, OmaSäästöpankki, S-Pankki, Ålandsbanken


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.



Klarna (vain yli 100€ tilaukset)

Klarna Lasku - Osta nyt, maksa myöhemmin

Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa. Maksuaika on 14 vuorokautta. Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Jos maksu myöhästyy, Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.


Klarna Erämaksu

Klarna mahdollistaa myös monipuolisen erämaksun. Luoton kokonaiskustannus riippuu maksusuunnitelmasta, jonka luotonsaaja on valinnut oston yhteydessä taikka maksusuunnitelmasta, jonka luotonsaaja myöhemmin valitsee maksamalla vähemmän kuin laskulla, kuukausilaskulla tai kampanjalaskulla ilmoitetun summan. Tarjolla on viisi maksuaikataulua – 3, 6, 12, 24 ja 36 kuukautta. Päätöksen luoton myöntämisestä tekee aina Klarna.



PALAUTUSOIKEUS

  • Kuluttaja-asiakkailla on 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus, joka lasketaan siitä kun asiakas on vastaanottanut tavaran.
  • Tuotteeseen tutustuttaessa 14 päivän aikana, tuotetta ei saa ottaa käyttöön.
  • Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Tuotetta palautettaessa tulee ottaa yhteys LuxCasa.Fi:in ennen tuotteen palauttamista. LuxCasa.Fi antaa toimintaohjeet ja tiedot palautusta varten.
  • LuxCasa.Fi ei vastaa palautuksesta joka on tehty ilman yhteydenottoa LuxCasa.Fi:in ja ilman palautusohjeita. Näin toimiessaan asiakas rikkoo sopimusehtoja, ja LuxCasa.Fi on oikeutettu lähettämään palautetut tuotteet takaisin kuluttajalle tämän kustannuksella sekä sopimusrikkoon vedoten hylätä palautusoikeuden.
  • Tuotteen tulee palautettassa olla pakattu käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattu sekä suojattu hyvin alkuperäiseen pakkaukseensa.
  • Summa maksetaan asiakkaan tilille 14pv kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.
  • Asiakas vastaa itse tuotteen palauttamisesta koituvat rahtikulut jotka määräytyvät tuotteen painon, tilavuuden ja matkan pituuden mukaan. Alkuperäistä toimituskulua ei palauteta.
  • Jos tuote on menettänyt myyntiarvoaan johtuen esimerkiksi asiakkaan huolimattomasta pakkaamisesta, tai tutustumisaikana tulleista vahingoista johtuen, on asiakas velvollinen korvaamaan LuxCasa.Fi:lle virheettömän tuotteen myyntihinnan ja vahingoittuneen tuotteen tuotteen välisen hinnanerotuksen. Tässä tapauksessa tuotteen hinnasta palautetaan hinta vähennettynä arvonalennuksen hinnalla. Arvonalennus määritellään tapauskohtaisesti.
  • Noutamattomasta tilauksesta veloitamme automaattisesti toimitus- palautus ja käsittelykuluja maksun palautuksen yhteydessä. Huomioithan, että noutamaton tilaus ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus.
  • Yritysten tekemät ostot ovat poikkeus 14 päivän palautusoikeudesta. Kuluttajansuojalaki ei koske yritysten välisiä kauppoja.
TAKUU


Kaikilla Luxcasa-verkkokaupassa myynnissä olevilla tuotteilla on valmistajan tai virallisen maahantuojan myöntämä takuu. Takuuaika vaihtelee tuotteesta riippuen yleisesti 6-60kk välillä. Tuotekohtaiset takuutiedot selviävät tuotetiedoista. 

* sohvat, rahit, lepotuolit ja sängyt: runkotakuu koskee vain puurunkoa. Takuu ei koske verhoilua, pehmusteita, ompeleita, vuodemekanismia, keinumekanismia. Takuu ei korvaa normaalia suuremmasta painosta johtuvaa hajoamista. Kalusteissa ei saa seisoa tai hyppiä. Selkä- tai käsinoja ei ole tarkoitettu istumiseen. Kalusteet on säilytettävä aina normaalissa huoneenlämmössä. Takuu on henkilökohtainen. Se raukeaa, jos tuotteen omistaja vaihtuu.

Jos tuotteeseen tulee takuuaikana jokin vika, on tärkeää, että otat vialliset tuotteet pois käytöstä ja otat mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluun virheen korjaamista varten.



KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua.

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkokilmoitus. Huomaa, että ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä, jää vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, asiakkaalle. Mikäli ette ole paikalla vastaanottamassa tavaraa tai kyse on piilovauriosta, ilmoittakaa asiasta meille mahdollisimman pian, viimeistään 5 kalenteripäivän sisällä tavaran vastaanottamisesta! Muussa tapauksessa vastuu piilevistä virheistä jää vastaanottajalle. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen kuin palautat rikkinäisen/väärän tavaran.

Jos toimitetulla tilauksessasi on vaurioita tai vikoja, ota meihin yhteyttä välittömästi. Kuljetusvaurioista ei voi enää valitusta tehdä tuotteen asennuksen tai käytön jälkeen.



TILAAMINEN JA TILAUSTEN HYVÄKSYNTÄ


Kun olet tehnyt tilauksen painiketta "Vahvista tilaus" napsauttamalla ja hyväksynyt nämä Myyntiehdot, sopimus on syntynyt ja saat sähköpostitse tilausvahvistuksen. Varaamme kuitenkin oikeuden hylätä tilauksesi ja olla tekemättä sopimusta kanssasi. Mikäli meillä on syytä uskoa, että tilauksesi on vilpillinen tai olet muulla tavalla rikkonut voimassa olevaa lakia tilausta tehdessäsi, varaamme oikeuden peruuttaa tilauksesi sen vahvistamisesta huolimatta.



Nämä Myyntiehdot on päivitetty viimeksi 12.12.2020. Varaamme oikeuden muuttaa Myyntiehtoja koska tahansa (muutokset ilmoitetaan verkossa). Näihin Myyntiehtoihin tilauksesi toimittamisen jälkeen tehtyjä muutoksia ei sovelleta kyseiseen tilaukseesi.